Ahoj takoví malý dotaz, chtěl by jsem se zeptat jestli je to takhle v pořádku jak se jakoby ty silentbloky odlouply od toho železného kusu. Abych neřešil opakovaně zadní silentbloky ramen, kvůli tomu jsem pořídil korekční ramena.
Nebo se dělají lepší silentbloky??
Proč řeším takovou kravinu protože v nejbližší době se budu rochnit v zadní nápravě tak bych to vzal na jeden vrz. Musit dám nové silentbloky tlumičům, zajištění pružin, Isolátory pružin. Tak jsem myslel že když už budu v tom… Protože jsem po 3 letech už spokojen s podvozkem tak odstranuji jen takové málé restíky.
Eště bych si dovolil jeden dotaz, pozoruji to že když to s autem někde přeženu rychlostně a technicky na podvozek, tak mi jde jako první zadní náprava vzduchem jakoby když to auto někdo kopne do zadku. (přední náprava krasně propruží) ,,a zadek mi jakoby nakopne,,. Dá se to nák vylepšit ?? Myslel jsem přidáním tlumičů navíc, ale to je asi blbost co?
Díky moc Mára.
Zadní náprava RRC- Dotaz
Moderátor: Acon
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Zadní náprava RRC- Dotaz
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní náprava RRC- Dotaz
Dotáhnul jsi to dost? A jaký jsi dal ty silentbloky? Levný nebo OEM ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Zadní náprava RRC- Dotaz
Staženo na pecky a materíal OEM. Fotka č.1 je ve stavu normálním, a ty co je jakoby smrštěněj (fotka č.2-3) silentblok, tak to je fotka při křížení co to tak asi sním dělá...
Jinak co tahle sada je lepší než origo...
Jinak co tahle sada je lepší než origo...
- Přílohy
-
- polyuretan.jpg (86.41 KiB) Zobrazeno 2148 x
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zadní náprava RRC- Dotaz
Nechal bych to být dokud ti to zas nezačne vandrovat po silnici.
Krom toho tu máme zbytečně nový téma, mohls to napsat kamkoliv do už existujícího
Krom toho tu máme zbytečně nový téma, mohls to napsat kamkoliv do už existujícího

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Zadní náprava RRC- Dotaz
Já vim nechtěl jsem aby se to jakoby ,,stratilo,, někde v hloubce jiného tématu víš. Ale jak koukam tak je to jedno páč jsem se pořádně nic nedozvěděl, tak jsem to mohl hodit někam....
Jinak co si myslíš o té zadní nápravě?
Jinak co si myslíš o té zadní nápravě?
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Zadní náprava RRC- Dotaz
Na uvod - silenbloky su spotrebny material a cim tazsi zivot maju, tym rychlejsie odidu (akekolvek).
A teraz k otazke:
Ake su tie Tvoje silenbloky stare? kolko maju najazdene? Maju ramena dostatocne dlhy zavit (preco je pod maticou ta mensia podlozka)? - Zavit musi presahovat hlbku dotiahnuteho silenbloku.
Medzi oznacenim OEM a Genuine je kvalitativny rozdiel.
Pokial mas predo-zadnu volu v kludovej polohe, tak je to zle. Posledne dve fotky pri krizeni by asi aj mohli byt OK, pretoze to je vyplyva z konstrukcie tych sileblokov aj ked to samozrejme zalezi od rozsahu krizenia.
A co sa tyka otazky na tie zlte silebloku o co su lepsie ako origo? Pri silenblokoch plati pravidlo, ze cena zodpoveda kvalite (vlastne je to univerzalne pravidlo). Pokial chces mat velke krizenie a aby silebloky nieco vydrzali, tak jedine SuperPro (maju zkosene hrany na znizenie pnutia pri krizeni), potom Polybush, potom Bearmach, potom Br(shitpart). Ja pouzivam SuperPro a zadne tlmice maju chod 14-15" - tzn. +8".
Alebo ramena s kvalitnym klbom - ale priprav sa, ze len klby budu stat ako samotne ramena a aj tie nevydrzia naveky.
A k otazke pruzenia bude odpoved este viac zavisla od financii, ale na konkretnu otazku ci pomozu zdvojene tlmice, by som Ti najradsej poradil, ze SPOMAL, ale odpoviem: MOZNO-vyskusaj, Ja som zastancom skor jedneho kvalitneho tlmica ako viac slabych. Ono sa to v konecnom dosledku moze byt lacnejsie. Extremny pripad moze byt to, ze po preceneni schopnosti podvozku z cesty vyletis len raz. Ale je to aj o tom, ze "ladenie" podvozku je proces, ktory je potrebne mat pod kontrolou a musis vediet co robis, ako to robis a ked spravis nieco, ako to ovplyvni zvysok. A s obyc tlmicmi - rozumej nenastavitelnymi mas hned hlavny parameter mimo kontrolu a tym padom vsetko mozes riesit len metodou pokus omyl. a ak sa Ti podari niekedy dosiahnut spokojnost (po x-tej vymene tlmicov a pruzin), tak to stale bude dielo nahody. Samozrejme kazdy mame inu mieru tolerancie a ocakavani. A plati, ze za viac penazi viac muziky, takze aj ked kupit drahsie normalne tlmice, urcite budu lepsie ako lacnejsie normalne tlmice, ale ani zdaleka sa nepriblizia tlmicom na mieru.
Za mna Ti mozem povedat, ze som vyskusal 6 podvozkov a kazdy z nich stal postupne viac penazi a kazdy z nich bol aj lepsi ako predchadzajuci - takze priama umera plati. Teraz mam podvozok za vela penazi a je ozaj dobry a napriek tomu je stale obrovsky priestor na zlepsenie.
A teraz k otazke:
Ake su tie Tvoje silenbloky stare? kolko maju najazdene? Maju ramena dostatocne dlhy zavit (preco je pod maticou ta mensia podlozka)? - Zavit musi presahovat hlbku dotiahnuteho silenbloku.
Medzi oznacenim OEM a Genuine je kvalitativny rozdiel.
Pokial mas predo-zadnu volu v kludovej polohe, tak je to zle. Posledne dve fotky pri krizeni by asi aj mohli byt OK, pretoze to je vyplyva z konstrukcie tych sileblokov aj ked to samozrejme zalezi od rozsahu krizenia.
A co sa tyka otazky na tie zlte silebloku o co su lepsie ako origo? Pri silenblokoch plati pravidlo, ze cena zodpoveda kvalite (vlastne je to univerzalne pravidlo). Pokial chces mat velke krizenie a aby silebloky nieco vydrzali, tak jedine SuperPro (maju zkosene hrany na znizenie pnutia pri krizeni), potom Polybush, potom Bearmach, potom Br(shitpart). Ja pouzivam SuperPro a zadne tlmice maju chod 14-15" - tzn. +8".
Alebo ramena s kvalitnym klbom - ale priprav sa, ze len klby budu stat ako samotne ramena a aj tie nevydrzia naveky.
A k otazke pruzenia bude odpoved este viac zavisla od financii, ale na konkretnu otazku ci pomozu zdvojene tlmice, by som Ti najradsej poradil, ze SPOMAL, ale odpoviem: MOZNO-vyskusaj, Ja som zastancom skor jedneho kvalitneho tlmica ako viac slabych. Ono sa to v konecnom dosledku moze byt lacnejsie. Extremny pripad moze byt to, ze po preceneni schopnosti podvozku z cesty vyletis len raz. Ale je to aj o tom, ze "ladenie" podvozku je proces, ktory je potrebne mat pod kontrolou a musis vediet co robis, ako to robis a ked spravis nieco, ako to ovplyvni zvysok. A s obyc tlmicmi - rozumej nenastavitelnymi mas hned hlavny parameter mimo kontrolu a tym padom vsetko mozes riesit len metodou pokus omyl. a ak sa Ti podari niekedy dosiahnut spokojnost (po x-tej vymene tlmicov a pruzin), tak to stale bude dielo nahody. Samozrejme kazdy mame inu mieru tolerancie a ocakavani. A plati, ze za viac penazi viac muziky, takze aj ked kupit drahsie normalne tlmice, urcite budu lepsie ako lacnejsie normalne tlmice, ale ani zdaleka sa nepriblizia tlmicom na mieru.
Za mna Ti mozem povedat, ze som vyskusal 6 podvozkov a kazdy z nich stal postupne viac penazi a kazdy z nich bol aj lepsi ako predchadzajuci - takze priama umera plati. Teraz mam podvozok za vela penazi a je ozaj dobry a napriek tomu je stale obrovsky priestor na zlepsenie.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Zadní náprava RRC- Dotaz
Díky moc teslo, nechám si to projít hlavou a uvidím. Ale myslím že už ted můžu říct, asi budu radši měnit ty origo silentbloky
Na to mé ,,žvíkání,, ten podvozek stačí. Změřím eště křížení at vím jak na tom jsem, nastavitelné tlumiče jsou v plánu ale to až někdy bude vhodná doba
Jinak tedy díky moc to jsem asi potřeboval slyšet.
Jo a silentbloky tam jsou 6 měsíců cca 4tis/km (jinak kde seženu ty SuperPro? jaká cenovka je) díky myslím že by jsem to zkusil testnou.
A ten závit zkontroluji.
Díky teslo!!!


Jinak tedy díky moc to jsem asi potřeboval slyšet.
Jo a silentbloky tam jsou 6 měsíců cca 4tis/km (jinak kde seženu ty SuperPro? jaká cenovka je) díky myslím že by jsem to zkusil testnou.
A ten závit zkontroluji.
Díky teslo!!!
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Zadní náprava RRC- Dotaz
http://www.ebay.co.uk/itm/Range-Rover-C ... SwpdpVccpz
to som len tak strelil. Urcite ich predava aj niekto v CZ.
to som len tak strelil. Urcite ich predava aj niekto v CZ.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS