zadní uzávěrka D4
Moderátor: Miky_CZ
- macronera
- Příspěvky: 338
- Registrován: 05 pro 2009 15:35
- tel.: 775651798
- auto: DISCOVERY II,IV
- Bydliště: Praha/Krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
zadní uzávěrka D4
Dá se nějak jednoduše zjistit zda je D4 vybavena zadní uzávěrkou? Na displeji svítí zelený zámek, ale znamená to, že tam ta špéra je? Příp. dokáže to někdo zjistit z VIN? Díky
roubená chalupa v Krkonoších,posezení u kachlových kamen, sjezdovka s večerním lyžováním, Rodinné,skupinové a individuální rekreace http://www.ChalupaOrlice.cz , www.DoKrkonos.com
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní uzávěrka D4
Na displeji musí být vidět kolečko zámku (barva se mění podle stavu) pro mezinápravu a druhé pro zadní dif. A pohledově je na zadním difu vidět motorek.
- macronera
- Příspěvky: 338
- Registrován: 05 pro 2009 15:35
- tel.: 775651798
- auto: DISCOVERY II,IV
- Bydliště: Praha/Krkonoše
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní uzávěrka D4
na displeji je kolečko jak u mezinápravy tak u zadní nápravy. Při prokluzu jsem viděl zamknout jen mezinápravu a ne zadek a motorek pod autem jsem u zadku neviděl, ale třeba jsem jen špatně hledal.
roubená chalupa v Krkonoších,posezení u kachlových kamen, sjezdovka s večerním lyžováním, Rodinné,skupinové a individuální rekreace http://www.ChalupaOrlice.cz , www.DoKrkonos.com
Re: zadní uzávěrka D4
Při režimu rock by měl být zamknutá i zadní uzávěra tak jej vyzkoušej a uvidíš na čem jsi.
D II Td5 manuál + 2'' Lift a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
D II Td5 automat a nějaký ty drobný úpravy
Re: zadní uzávěrka D4
motorek je nad zadním difem vlevo nahoře.
I když ti na panelu svítí zámek zadního diferenciálu zeleně, neznamená to, že ho máš
I když ti na panelu svítí zámek zadního diferenciálu zeleně, neznamená to, že ho máš
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní uzávěrka D4
Auta, která zadní uzávěrku nemají, jí v originále vůbec nezobrazují.
Re: zadní uzávěrka D4
nemáš pravdu.

Zadní uzávěru na D4 nemám (a nikdy podle specifikace výrobce dle VIN tam nebyla) a svítí mi zámek zeleně.
Na D3 jsem ji neměl a zámek byl šedý - "neaktivní"
Re: zadní uzávěrka D4
Mám to na D4 stejně, zelený zámek na displayi mám, nicméně uzávěra tam fyzicky není (a ten zelený zámek nikdy nezčervená v jakékoliv situaci, je prostě neaktivní).
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: zadní uzávěrka D4
xxx ma pravdu, zamek sviti zelene i kdyz tam uzavera neni. Mam to taky tak na D3.
Poznat to je jen podle toho motorku.
A taky kdyz das rezim velike kameny, je to ten posledni. Musis taky dat redukci, tim se zamknou vsechny uzaverky co mas.
Pak uvidis ze se ti zamkne jen mezinaprava
Poznat to je jen podle toho motorku.
A taky kdyz das rezim velike kameny, je to ten posledni. Musis taky dat redukci, tim se zamknou vsechny uzaverky co mas.
Pak uvidis ze se ti zamkne jen mezinaprava

Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- dodooff
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22 úno 2011 21:39
- tel.: +421 915 965 965
- auto: SII, Def, LR4, HZJ76
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní uzávěrka D4
Aj my sme mali u nas v servise par podobnych anomalii. Kladka zelena a uzavierka fyzicky neexistuje. Kladka zelena, motorcek uzavierky je aj fyzicky, no podla VIN uzavierku nema. No a posledna varianta, na mojej D4 zelena kladka nieje a ani realne motorcek nieje. S D3 sa toto vobec neda porovnat... D
Odoslané z SM-N950F pomocou Tapatalku
Odoslané z SM-N950F pomocou Tapatalku
Re: zadní uzávěrka D4
Mne to na D4 svieti resp. preblikáva ak je aktívne na červeno ak ideš napr. hore kopcom po blate....ináč to svieti na zeleno.....je to len samosvor. Na RR L322 aj D3 to robilo to isté.
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní uzávěrka D4
Ten šedý zámek je to, co myslím v případě, že tam zadní uzávěra není. U D4 je to možná jinak. Žil jsem v tom, že to stejné. Ale je možné, že si to ještě pletu s RR a RRS.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: zadní uzávěrka D4
Zadnej samosvor to neni.! !! Je to elektricky ovladana uzaverka. Ze to meni barvy je tim v jakem je rezimu, to ze je meni je tim ze neni uzavrena porad, ale jen pri prokluzu. Lze navolit kombinaci kdy je uzavrena porad

Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- ladapes
- Příspěvky: 421
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: zadní uzávěrka D4
Zkusím napojit na téma.
Nemáte někdo reálnou zkušenost, co D4ka bez zadní uzávěrky ujede oproti D3 kde jsou obě uzávěrky? Je rozdíl v Terrain Response na D3 a na D4?
Nemáte někdo reálnou zkušenost, co D4ka bez zadní uzávěrky ujede oproti D3 kde jsou obě uzávěrky? Je rozdíl v Terrain Response na D3 a na D4?
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: zadní uzávěrka D4
Mám zkušenost vlastní zkušenost s D3 bez zadní uzávěrky s pěknými MT a moje D3 na úplně sjetých AT.
Moje D3 fungovala v Zábřehu i Jihlavě o poznání lépe, než kamarádova D3 bez uzávěrky na o dost lepších gumách.
Tam kde jsem já jen lehce přidal plyn, auto si třeba při vykřížení uzavřelo zadní uzávěrku a krásně fungoval jsem s tou druhou D3 potřeboval minimálně půl plynu a mít rychlost abych se do některých míst dostal.
I z tohoto důvodu vlastního porovnání si nechávám do D4 origo zadní uzávěrku dodělat.
Jen je to teda o něco (dost) složitější, než jsem doufal. Ale když se dobereme do zdárného konce tak už budeme zase o dost chytřejší a pro další to bude o dost jednodušší.
Moje D3 fungovala v Zábřehu i Jihlavě o poznání lépe, než kamarádova D3 bez uzávěrky na o dost lepších gumách.
Tam kde jsem já jen lehce přidal plyn, auto si třeba při vykřížení uzavřelo zadní uzávěrku a krásně fungoval jsem s tou druhou D3 potřeboval minimálně půl plynu a mít rychlost abych se do některých míst dostal.
I z tohoto důvodu vlastního porovnání si nechávám do D4 origo zadní uzávěrku dodělat.
Jen je to teda o něco (dost) složitější, než jsem doufal. Ale když se dobereme do zdárného konce tak už budeme zase o dost chytřejší a pro další to bude o dost jednodušší.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- ladapes
- Příspěvky: 421
- Registrován: 10 led 2008 23:21
- tel.: 725*708*083
- auto: D4 5.0 V8
- Bydliště: Prachatice
Re: zadní uzávěrka D4
Tak to je zajímavé Miky, uzávěrku tedy holt softwarem nenahradíš. Říkal jsem si, že by to na D4 mohlo fungovat lépe, tedy pokud je nějaký rozdíl v SW Terrain Response na D3 a na D4 (slyšel jsem zprostředkovaně že ano), ale asi ne.Miky_CZ píše: 27 led 2025 11:07 Mám zkušenost vlastní zkušenost s D3 bez zadní uzávěrky s pěknými MT a moje D3 na úplně sjetých AT.
Moje D3 fungovala v Zábřehu i Jihlavě o poznání lépe, než kamarádova D3 bez uzávěrky na o dost lepších gumách.
Tam kde jsem já jen lehce přidal plyn, auto si třeba při vykřížení uzavřelo zadní uzávěrku a krásně fungoval jsem s tou druhou D3 potřeboval minimálně půl plynu a mít rychlost abych se do některých míst dostal.
I z tohoto důvodu vlastního porovnání si nechávám do D4 origo zadní uzávěrku dodělat.
Jen je to teda o něco (dost) složitější, než jsem doufal. Ale když se dobereme do zdárného konce tak už budeme zase o dost chytřejší a pro další to bude o dost jednodušší.
Takže ještě nemáš hotovo? A bude to tedy origo špéra z D4 nebo tam pásne z D3? K tomu potřebuješ i ŘJ ne?
D2, D1 Camel, D2 a teď D3
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5768
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: zadní uzávěrka D4
D4 jsem neměl možnost takhle testovat, pouze D3.
Já jsem si nahodil diff se špérou a motorkem (z D3), vytáhl kabeláž u Pešlíka (z D3 - prý na montáž lepší než z D4)
Jednotku právě teď řešíme. Z D3 nepasuje, z pozdějších D4 také ne, mám objednanou další jednotku z Anglie. Tím pádem už máme na cestě čtvrtou jednotku (i když tu z pozdější D4/RRS2/L405 se povedlo vrátit), tak snad tohle bude finální varianta.
Je to know how Huberta, který na tom maká:-)
Já jsem si nahodil diff se špérou a motorkem (z D3), vytáhl kabeláž u Pešlíka (z D3 - prý na montáž lepší než z D4)
Jednotku právě teď řešíme. Z D3 nepasuje, z pozdějších D4 také ne, mám objednanou další jednotku z Anglie. Tím pádem už máme na cestě čtvrtou jednotku (i když tu z pozdější D4/RRS2/L405 se povedlo vrátit), tak snad tohle bude finální varianta.
Je to know how Huberta, který na tom maká:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: zadní uzávěrka D4
Ahoj,
k rozdilu v terrain response mezi D3 a D4 (2014 - 2016). Rozhodne tam minimalne SW rozdil je. D4 je daleko jistejsi a je znat, ze pracuje elektronika rychleji a presneji prece jen je to novejsi auto o 6-8 let. Pokud to v terenu opravdu vyuzivate, tak doporucuji D4 z uvedeno roku vyroby. Obe auta byla na stejnych AT pneu Falken Wildpeak a pouze se stredovou uzaverou.
k rozdilu v terrain response mezi D3 a D4 (2014 - 2016). Rozhodne tam minimalne SW rozdil je. D4 je daleko jistejsi a je znat, ze pracuje elektronika rychleji a presneji prece jen je to novejsi auto o 6-8 let. Pokud to v terenu opravdu vyuzivate, tak doporucuji D4 z uvedeno roku vyroby. Obe auta byla na stejnych AT pneu Falken Wildpeak a pouze se stredovou uzaverou.
- Hubert
- Příspěvky: 2511
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: zadní uzávěrka D4
Zadní uzávěrka je jak u D3 tak u D4 poznat až když auto vykříží do bezvědomí. Jinak je to málo znát. Na obě auta jde dodělat. Není to jenom o montáži diffu a dodělání kabeláže ale i rekonfiguraci CCF.
Co se týče reakcí D4 a D3 je opravdu D4 na tom o něco lépe, ale když se nahraje poslední SW do ABS, TCCM a dalších modulů tak se zrodil ztratí.
Co se týče reakcí D4 a D3 je opravdu D4 na tom o něco lépe, ale když se nahraje poslední SW do ABS, TCCM a dalších modulů tak se zrodil ztratí.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 735
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: zadní uzávěrka D4
Našel jsi na tu montáž zadní uzávěrky návod na netu?Miky_CZ píše: 27 led 2025 11:07 Mám zkušenost vlastní zkušenost s D3 bez zadní uzávěrky s pěknými MT a moje D3 na úplně sjetých AT.
Moje D3 fungovala v Zábřehu i Jihlavě o poznání lépe, než kamarádova D3 bez uzávěrky na o dost lepších gumách.
Tam kde jsem já jen lehce přidal plyn, auto si třeba při vykřížení uzavřelo zadní uzávěrku a krásně fungoval jsem s tou druhou D3 potřeboval minimálně půl plynu a mít rychlost abych se do některých míst dostal.
I z tohoto důvodu vlastního porovnání si nechávám do D4 origo zadní uzávěrku dodělat.
Jen je to teda o něco (dost) složitější, než jsem doufal. Ale když se dobereme do zdárného konce tak už budeme zase o dost chytřejší a pro další to bude o dost jednodušší.
Když tak tady je, třeba to pomůže..
Já už nad montáží taky přemýšlím

- Přílohy
-
- D3 E-diff navod.pdf
- (1.2 MiB) Staženo 40 x
Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!