No super!libovka píše:Na to nepotřebuješ VIN.Dá se to najít i normálně.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _electr-2/" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderátor: Acon
No super!libovka píše:Na to nepotřebuješ VIN.Dá se to najít i normálně.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... _electr-2/" onclick="window.open(this.href);return false;
No to je ale "závislé" topení - od 220VTatar píše:tady jsem něco našel a mám pocit že je to i ve správném autě
http://aukro.cz/item1362447918_nezavisle_topeni.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Já vím, právě to mám ale na mysli.MadTom píše:Aby se rozumnělo - to z traktoru je na 230V - čili nahřeješ ze zásuvky před odjezdem. To z BMW je na 12V - hřeje z palubní sítě auta ve chvíli, kdy je nastartováno - aby se motor rychleji ohřál.
Je to kvůli tomu, že moderní diesely mají tak dobrou účinnost, že jim trvá moc dlouho, než se ohřejí na provozní teplotu.
Mě jde právě o to, abych snadněji nastartoval (teplý) motor, o topení v podstatě strach nemám, jen aby netrpěl zmrzlý motor a baterka.MadTom píše:Jenom ještě upřesním - to vycucávání baterky není moc problém - ono se ten 12V příhřev zapne, až běží motor.
Nahřát auto na 230V je určitě lepší, akorát bych musel na sídlišti stát u garáže a to by mě vzhledem k její poloze skoro na křižovatce asi zahlušili.![]()
Tahle elektrická věc pomůže navodit v kabině rychleji přijemný pocit tepla. O víkendu bylo kolem nuly, ale i tak se auto ohřálo a pořádně začalo topit až po 20km - nic moc.
Kryt před chladič by asi pomohl, stejně jako náhrada mechanické vrtule elektickou spínanou.
Náklaďáky co mají mechanicky hnané vrtule chladiče taky mívaly (a možná ještě mívají) žaluzie, kterýma jde chladič přivřít.