Dik

Moderátor: Miky_CZ
Tak to je snad automatické .....Stavros píše:Zdar specialisto, gratuluju v Novem roce k spickovymu servisnimu zakroku, ale nenapsal si, ze spotreba spadla o tri litry a jede to po zadnich.
Ještě vydělat tu klapku v sání , která je pod motorkem na plastové V trubce ( je tam zbytečná - vytáhnout tu hřídelku tahem a po vyndání klapky jsem hřídelku dal zpět ),ale jinak to je vše....chiefcip píše:Pokud to chápu dobře tak co se týče zaslepení EGR jde jen o to vyndat ty trubičky a výstupy na EGRech a vstupy na sání zaslepit? A hotovo? Nic víc?
Všechno de,když se chce - akorát malé děcka se musí nosit . Nakonec v servisech dělají taky jen lidi ....PavelU píše:Pěkně Rudo, že prej to nepůjde udělat si na D3 něco sám...
Dík moc, ještě jsem koukal na obrázky a vypadá to opravdu docela jednoduše, tak sem objednal ty záslepky, akorád na obrázku jsou bez těch těsnících gumiček tak snad to bude s tim, nebo to budu muset ještě nějak vyřešit ..RudaK píše:Ještě vydělat tu klapku v sání , která je pod motorkem na plastové V trubce ( je tam zbytečná - vytáhnout tu hřídelku tahem a po vyndání klapky jsem hřídelku dal zpět ),ale jinak to je vše....chiefcip píše:Pokud to chápu dobře tak co se týče zaslepení EGR jde jen o to vyndat ty trubičky a výstupy na EGRech a vstupy na sání zaslepit? A hotovo? Nic víc?
p.s. Tak že ti zůstane po demontáži 2x trubička + 1x klapka viz foto...
Mám stejný pocit - zkraje se mě zdála menší spotřeba,ale už se to zas usadilo na staré spotřebě ....chiefcip píše:EGR zaslepeny, trubičky jsou venku a ta klapka taky. Auto jede normálně, žádná kontrolka.
Vůbec žádnou změnu sem nezaznamenal ...