Páté dvěře-zavírání

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
knedlousek
Příspěvky: 1325
Registrován: 09 led 2011 20:30
tel.: 732 515 067
auto: Def110,D2,Free1,RR
Bydliště: Stráž nad Nežárkou

Páté dvěře-zavírání

#1 Příspěvek od knedlousek » 09 říj 2013 14:33

Ahoj všem,
určitě nejsem sám koho málem přimáčkly dveře od kufru DEFa. Když nakládáte pípu, nebo cokoliv těžkýho a dveře vás tam máčknou nic moc. Rozhodl sem se tam dát nějakej tlumič od kufrovejch dveří. Vím že tady Myslím DanoDEF dával na kapotu tyhle písty z Felicie tuším. Zkoušel to někdo už i na zadních dveřích?

Díky za rady a připomínky
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Páté dvěře-zavírání

#2 Příspěvek od mr-tomas » 09 říj 2013 16:20

Jo, písty z feldy-fáčka jsou moc silný a dlouhý. Chtělo by to něco kratšího, a nejlépe aby někdo kdo je má origo prozradil jakou mají délku a sílu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
knedlousek
Příspěvky: 1325
Registrován: 09 led 2011 20:30
tel.: 732 515 067
auto: Def110,D2,Free1,RR
Bydliště: Stráž nad Nežárkou

Re: Páté dvěře-zavírání

#3 Příspěvek od knedlousek » 09 říj 2013 17:09

Kdyby to někdo vyfotil nebo tak bylo by to super. Chci to řešit, ale potřebuju isnpiraci :D
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: Páté dvěře-zavírání

#4 Příspěvek od lumberjack » 09 říj 2013 17:29

Myslíš něco jako tohle? To bych taky uvítal, se mi zdá dát za pístek skoro dva tisíce, že je to trochu už i dost... Takže jsem taky pro nějakej tip jak to udělat
Přílohy
ooo.jpg

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Páté dvěře-zavírání

#5 Příspěvek od mr-tomas » 09 říj 2013 17:43

Tady jsem našel na pístu že má 350N, ale nevím jestli jeto originál.
Přílohy
píst.jpg
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
jardakar
Příspěvky: 249
Registrován: 08 lis 2009 16:07
auto: Def 300TDi
Bydliště: Jablonec n. N.
Kontaktovat uživatele:

Re: Páté dvěře-zavírání

#6 Příspěvek od jardakar » 09 říj 2013 18:51

Já to mám takto http://jardakar.rajce.idnes.cz/Defendr_ ... M_0423.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;, pístnice Š octavia I kombi.

Uživatelský avatar
knedlousek
Příspěvky: 1325
Registrován: 09 led 2011 20:30
tel.: 732 515 067
auto: Def110,D2,Free1,RR
Bydliště: Stráž nad Nežárkou

Re: Páté dvěře-zavírání

#7 Příspěvek od knedlousek » 09 říj 2013 19:29

cTakže co víme z fotek je že uchycení v autě je hned za dveřma a na dveřích je cca v půlce jejich dýlky. Chtěl bych to mít ve spodní části těch dveří tak zkusím sehnat něco co je dlouhý jako ta Oktávka a dát to dolů. Jardakar prosímtě kolik píšou na tom tvým pístku sílu? A jak hodně musí zabrat za dveře abys je zavřel? Prostě jakej je rozdíl oproti bez toho, krom toho že je to udrží otevřený. Díky
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)

Uživatelský avatar
jardakar
Příspěvky: 249
Registrován: 08 lis 2009 16:07
auto: Def 300TDi
Bydliště: Jablonec n. N.
Kontaktovat uživatele:

Re: Páté dvěře-zavírání

#8 Příspěvek od jardakar » 09 říj 2013 19:46

plynová vzpěra je tato http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... YVp6pQQBzN" onclick="window.open(this.href);return false; a zavírání je silou asi jako ta Oktávka.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Páté dvěře-zavírání

#9 Příspěvek od Rover » 09 říj 2013 21:34

Mám tam taky plynovku, ale docela silnou, když nejsem ve střehu tak mně ty dveře docela profackujou... :)
Country boy...

Uživatelský avatar
knedlousek
Příspěvky: 1325
Registrován: 09 led 2011 20:30
tel.: 732 515 067
auto: Def110,D2,Free1,RR
Bydliště: Stráž nad Nežárkou

Re: Páté dvěře-zavírání

#10 Příspěvek od knedlousek » 09 říj 2013 22:09

Rover píše:Mám tam taky plynovku, ale docela silnou, když nejsem ve střehu tak mně ty dveře docela profackujou... :)
Rovere, prosímtě mohl bys to vyfotit ať mám inspiraci? Díky moc
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Páté dvěře-zavírání

#11 Příspěvek od Rover » 09 říj 2013 22:35

jj ráno za světla to cvaknu...
Country boy...

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Páté dvěře-zavírání

#12 Příspěvek od Hubert » 10 říj 2013 16:25

Když jsem začal dělat stany tak jsem se něco informací ohledně plynových vzpěr napátral. Na zadní dveře je třeba plynový vzpěra s dobržděním jinak se za chvilku urve jeden konec. Nevím jakou silou by to mělo tlačit ale zdá se mě že 300N (30kg) je až dost.
Tady je výpočet jak má být vzpěra silná:
Obrázek
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Páté dvěře-zavírání

#13 Příspěvek od cyril » 10 říj 2013 17:07

Mám tlumič na Pumě. Jak vylezu z firmy tak to než pojedu domů cvaknu a večer dám sem. Je to úplně super vyladěný, vůbec o něm nevím. Je na spodní části dveří.
Nahoře mám pístek u dědka. Už jsem se při vylejzání ale dvakrát skoro zabil do hlavy. Naštěstí jsem měl kšiltovku, jinak bych měl skalpovanej i ten zbytek co tam ještě mám. Ale tam je to blbě vymyšlený, leze to moc do dveří.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Páté dvěře-zavírání

#14 Příspěvek od cyril » 10 říj 2013 21:10

Tak vam asi moc nepomuzu. Vypada to, ze Puma to ma original. Je to schovane v tapecu, takze oznaceni nezjistim.
Přílohy
image.jpg

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: Páté dvěře-zavírání

#15 Příspěvek od lumberjack » 10 říj 2013 21:26

V podstatě jde teda o to, sehnat píst, jehož délka těla se vejde do origo prolisu tapucírunku zadních dveří a zbytek délky je táhlo. Nebo prostě se kdyžtak tapucírunk vyřízne (Pro mě neni problém) Jen jde o nadhození nějakých rozměrů pístu +- těla, táhla, celková délka a tak :wasntme :blush

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Páté dvěře-zavírání

#16 Příspěvek od mr-tomas » 10 říj 2013 21:34

Hlavně jde o sílu. Aby to utáhnul, a zároveň to netrhal z držáků.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: Páté dvěře-zavírání

#17 Příspěvek od lumberjack » 10 říj 2013 21:47

mr-tomas píše:Hlavně jde o sílu. Aby to utáhnul, a zároveň to netrhal z držáků.
Tak to máš načrtnutý už výše ne? Každej má na těch dveřích navěšíno něco jinýho, takže si to jakš takš může dopočítat. Já bych upřednostnil rozměry, aby mi to nedělalo moc bordel jak ve dveřích tak v zavazadlovém prostoru...

rozpas
Příspěvky: 64
Registrován: 18 říj 2011 22:11
auto: už LC120 4.0 VVTi...
Bydliště: Vysočina

Re: Páté dvěře-zavírání

#18 Příspěvek od rozpas » 17 říj 2013 13:14

Tady jsem si koupil moooc pěknou plynovnou vzpěru (http://www.trans-technik.cz" onclick="window.open(this.href);return false;), mj. asi za třetinovou cenu toho co se to nabízí jako nd. No a když jsem to šel montovat, tak jsem si uvědomil, že mi vlastně pouze nefunguje u originálního táhla (vzpěry) pouze takové to "zacvaknutí" aby dveře držely otevřené... Tak jsem to rozhodil, poladil tu polohu, kdy mají dveře držet naplno otevřené a plynovou vzpěru jsem věnoval bagristovi, když jsem viděl, jak mudrží v JCB otevřené dveře...
Jinak ten trans-technik má moc pěkné a užitečné věcičky - koupil jsem tam také rozkošné bitelné hliníkové klavíráky (s nerezovou tyčkou uprostřed) na různé hliníkové bedny.

Uživatelský avatar
mr-tomas
Příspěvky: 2513
Registrován: 10 čer 2012 23:45
auto: Def 110 300Tdi
Bydliště: Praha 10

Re: Páté dvěře-zavírání

#19 Příspěvek od mr-tomas » 10 lis 2013 19:33

Nějak nám to tu usnulo bez konečného řešení co tam použít. :wink:
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.

Uživatelský avatar
vizour
Příspěvky: 367
Registrován: 25 črc 2011 13:50
tel.: 732221674
auto: Defender 110
Bydliště: Moravské Bránice
Kontaktovat uživatele:

Re: Páté dvěře-zavírání

#20 Příspěvek od vizour » 17 lis 2013 15:14

taky by mě zajímalo jak to a co tam dát. :o
www.MEJDANEKTEAM.cz
Defík 110 , kolo GT 1x1 a BN30R
život je krásné a někdy dokonce krásnější :)

Odpovědět