Páté dvěře-zavírání
- knedlousek
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 09 led 2011 20:30
- tel.: 732 515 067
- auto: Def110,D2,Free1,RR
- Bydliště: Stráž nad Nežárkou
Páté dvěře-zavírání
Ahoj všem,
určitě nejsem sám koho málem přimáčkly dveře od kufru DEFa. Když nakládáte pípu, nebo cokoliv těžkýho a dveře vás tam máčknou nic moc. Rozhodl sem se tam dát nějakej tlumič od kufrovejch dveří. Vím že tady Myslím DanoDEF dával na kapotu tyhle písty z Felicie tuším. Zkoušel to někdo už i na zadních dveřích?
Díky za rady a připomínky
určitě nejsem sám koho málem přimáčkly dveře od kufru DEFa. Když nakládáte pípu, nebo cokoliv těžkýho a dveře vás tam máčknou nic moc. Rozhodl sem se tam dát nějakej tlumič od kufrovejch dveří. Vím že tady Myslím DanoDEF dával na kapotu tyhle písty z Felicie tuším. Zkoušel to někdo už i na zadních dveřích?
Díky za rady a připomínky
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
Re: Páté dvěře-zavírání
Jo, písty z feldy-fáčka jsou moc silný a dlouhý. Chtělo by to něco kratšího, a nejlépe aby někdo kdo je má origo prozradil jakou mají délku a sílu.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- knedlousek
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 09 led 2011 20:30
- tel.: 732 515 067
- auto: Def110,D2,Free1,RR
- Bydliště: Stráž nad Nežárkou
Re: Páté dvěře-zavírání
Kdyby to někdo vyfotil nebo tak bylo by to super. Chci to řešit, ale potřebuju isnpiraci 

LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Páté dvěře-zavírání
Myslíš něco jako tohle? To bych taky uvítal, se mi zdá dát za pístek skoro dva tisíce, že je to trochu už i dost... Takže jsem taky pro nějakej tip jak to udělat
Re: Páté dvěře-zavírání
Tady jsem našel na pístu že má 350N, ale nevím jestli jeto originál.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- jardakar
- Příspěvky: 249
- Registrován: 08 lis 2009 16:07
- auto: Def 300TDi
- Bydliště: Jablonec n. N.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Páté dvěře-zavírání
Já to mám takto http://jardakar.rajce.idnes.cz/Defendr_ ... M_0423.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;, pístnice Š octavia I kombi.
- knedlousek
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 09 led 2011 20:30
- tel.: 732 515 067
- auto: Def110,D2,Free1,RR
- Bydliště: Stráž nad Nežárkou
Re: Páté dvěře-zavírání
cTakže co víme z fotek je že uchycení v autě je hned za dveřma a na dveřích je cca v půlce jejich dýlky. Chtěl bych to mít ve spodní části těch dveří tak zkusím sehnat něco co je dlouhý jako ta Oktávka a dát to dolů. Jardakar prosímtě kolik píšou na tom tvým pístku sílu? A jak hodně musí zabrat za dveře abys je zavřel? Prostě jakej je rozdíl oproti bez toho, krom toho že je to udrží otevřený. Díky
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
- jardakar
- Příspěvky: 249
- Registrován: 08 lis 2009 16:07
- auto: Def 300TDi
- Bydliště: Jablonec n. N.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Páté dvěře-zavírání
plynová vzpěra je tato http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... YVp6pQQBzN" onclick="window.open(this.href);return false; a zavírání je silou asi jako ta Oktávka.
Re: Páté dvěře-zavírání
Mám tam taky plynovku, ale docela silnou, když nejsem ve střehu tak mně ty dveře docela profackujou... 

Country boy...
- knedlousek
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 09 led 2011 20:30
- tel.: 732 515 067
- auto: Def110,D2,Free1,RR
- Bydliště: Stráž nad Nežárkou
Re: Páté dvěře-zavírání
Rovere, prosímtě mohl bys to vyfotit ať mám inspiraci? Díky mocRover píše:Mám tam taky plynovku, ale docela silnou, když nejsem ve střehu tak mně ty dveře docela profackujou...
LR Defender 110 Td5 (1999)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
LR Discovery 2 Td5 (2004)
LR Freelander 2.0di (2000)
RR L322 3.0 Td6 (2006)
Jeep Willys MB (1944)
Suzuki Samurai (?)
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Páté dvěře-zavírání
Když jsem začal dělat stany tak jsem se něco informací ohledně plynových vzpěr napátral. Na zadní dveře je třeba plynový vzpěra s dobržděním jinak se za chvilku urve jeden konec. Nevím jakou silou by to mělo tlačit ale zdá se mě že 300N (30kg) je až dost.
Tady je výpočet jak má být vzpěra silná:

Tady je výpočet jak má být vzpěra silná:

Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Páté dvěře-zavírání
Mám tlumič na Pumě. Jak vylezu z firmy tak to než pojedu domů cvaknu a večer dám sem. Je to úplně super vyladěný, vůbec o něm nevím. Je na spodní části dveří.
Nahoře mám pístek u dědka. Už jsem se při vylejzání ale dvakrát skoro zabil do hlavy. Naštěstí jsem měl kšiltovku, jinak bych měl skalpovanej i ten zbytek co tam ještě mám. Ale tam je to blbě vymyšlený, leze to moc do dveří.
Nahoře mám pístek u dědka. Už jsem se při vylejzání ale dvakrát skoro zabil do hlavy. Naštěstí jsem měl kšiltovku, jinak bych měl skalpovanej i ten zbytek co tam ještě mám. Ale tam je to blbě vymyšlený, leze to moc do dveří.
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Páté dvěře-zavírání
Tak vam asi moc nepomuzu. Vypada to, ze Puma to ma original. Je to schovane v tapecu, takze oznaceni nezjistim.
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Páté dvěře-zavírání
V podstatě jde teda o to, sehnat píst, jehož délka těla se vejde do origo prolisu tapucírunku zadních dveří a zbytek délky je táhlo. Nebo prostě se kdyžtak tapucírunk vyřízne (Pro mě neni problém) Jen jde o nadhození nějakých rozměrů pístu +- těla, táhla, celková délka a tak



Re: Páté dvěře-zavírání
Hlavně jde o sílu. Aby to utáhnul, a zároveň to netrhal z držáků.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- lumberjack
- Příspěvky: 665
- Registrován: 06 črc 2011 20:18
- tel.: 732 808 469
- auto: Defender TD5 110 HT
- Bydliště: Benešov
Re: Páté dvěře-zavírání
Tak to máš načrtnutý už výše ne? Každej má na těch dveřích navěšíno něco jinýho, takže si to jakš takš může dopočítat. Já bych upřednostnil rozměry, aby mi to nedělalo moc bordel jak ve dveřích tak v zavazadlovém prostoru...mr-tomas píše:Hlavně jde o sílu. Aby to utáhnul, a zároveň to netrhal z držáků.
Re: Páté dvěře-zavírání
Tady jsem si koupil moooc pěknou plynovnou vzpěru (http://www.trans-technik.cz" onclick="window.open(this.href);return false;), mj. asi za třetinovou cenu toho co se to nabízí jako nd. No a když jsem to šel montovat, tak jsem si uvědomil, že mi vlastně pouze nefunguje u originálního táhla (vzpěry) pouze takové to "zacvaknutí" aby dveře držely otevřené... Tak jsem to rozhodil, poladil tu polohu, kdy mají dveře držet naplno otevřené a plynovou vzpěru jsem věnoval bagristovi, když jsem viděl, jak mudrží v JCB otevřené dveře...
Jinak ten trans-technik má moc pěkné a užitečné věcičky - koupil jsem tam také rozkošné bitelné hliníkové klavíráky (s nerezovou tyčkou uprostřed) na různé hliníkové bedny.
Jinak ten trans-technik má moc pěkné a užitečné věcičky - koupil jsem tam také rozkošné bitelné hliníkové klavíráky (s nerezovou tyčkou uprostřed) na různé hliníkové bedny.
Re: Páté dvěře-zavírání
Nějak nám to tu usnulo bez konečného řešení co tam použít. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- vizour
- Příspěvky: 367
- Registrován: 25 črc 2011 13:50
- tel.: 732221674
- auto: Defender 110
- Bydliště: Moravské Bránice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Páté dvěře-zavírání
taky by mě zajímalo jak to a co tam dát. 
