#87
Příspěvek
od jawakain » 20 říj 2018 04:55
Tak ako poslednú možnosť som vymenil víčko expanzky. OEM síce nemám, dostal som GATES. Snáď to bude dobré.
Skusmo som auto zahrial na prevádzkovú teplotu a potom pripojil koňovlek s balastom 80 koní- dve motorky po 180kg.
Vyhnal som súpravu na Slanské Vrchy, v stúpaní som skúsil režim 40kmh za kamiónom, predbiehanie kamiónu (vytočené na 4000rpm, stúpanie za dedinou najväčšie v úseku) na rýchlosť 80kmh, následné šuňanie 60kmh za osobákom, na kopci som zastavil, nechal bežať minútu na voľnobeh, típol motor. Potom zjazd, brzdenie motorom.
Celá procedúra s teplotou absolútne v normále.
Dnes berie manželka koňovlek s jedným koňom na hubertus, tak som ju inštruoval, aby sledovala budík teploty bedlivo, či náhodou.
Veď aj naposledy po odvzdušnení bolo vše OK, ale na druhý deň už hrialo.
A pri mojej skúšobnej jazde som zistil ďalší neduh. Auto mi grcká olej okolo vane a najskôr spod uchytenia klimakompresora? Sú tam skrutky uchytenia tej konzoly kompresora durch cez stenu a môze tamadiaľ vzlínať olej?
Práve pri jazde vyššími otáčkami tlačí olej od čela hlavy (od vačky), niekde okolo turba tiež slzí, ale zdola až kvapká. Pretesniť sa to chystám onedlho, do mesiaca, len čo s tou konzolou? máznuť pod ňu silikón?
Ex RR P38 2,5DSE automat (ma to auto automato), D2 TD5