Ježdění v přírodě
Moderátor: Miky_CZ
Ahoj kuci jsem tady cerstve zaregistrovanej hodne jsem toho tady přečet a vše se mi líbí moc důležitejch info načerpal až na menší detaily jako váha free 2t a pod moc spokojen s vaším fórem.Jestli taky mohu přispět svou trochou do mlýna tak mám takovou zkušenost že kdzž se chci projet mimo asfalt tak na sebe hodím 95ky potisky (současná uniforma AČR) i s baretem a zatím se nikdo neodvážil nic namítat ani policajti které jsem na jedný spojovačce potkal.Dokonce mi někdo radil abych si pořídil do kufru pod kobereček magnetické fólie na dveře s nápisem LESY ČR ale k tomu jsem nenašel zatím odvahu.Určitě nechci někoho nabádat aby se inspiroval,jen si myslím že když už potkáte nějakýho toho prudila tak ho ani nenapadne vyskakovat jelikš si myslí že tam máte co dělat a šetří vám i sobě dávkování negativního adrenalinu. S pozdravem
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Spider, ty provokaterespider píše:Ahoj kuci jsem tady cerstve zaregistrovanej hodne jsem toho tady přečet a vše se mi líbí moc důležitejch info načerpal až na menší detaily jako váha free 2t a pod moc spokojen s vaším fórem.Jestli taky mohu přispět svou trochou do mlýna tak mám takovou zkušenost že kdzž se chci projet mimo asfalt tak na sebe hodím 95ky potisky (současná uniforma AČR) i s baretem a zatím se nikdo neodvážil nic namítat ani policajti které jsem na jedný spojovačce potkal.Dokonce mi někdo radil abych si pořídil do kufru pod kobereček magnetické fólie na dveře s nápisem LESY ČR ale k tomu jsem nenašel zatím odvahu.Určitě nechci někoho nabádat aby se inspiroval,jen si myslím že když už potkáte nějakýho toho prudila tak ho ani nenapadne vyskakovat jelikš si myslí že tam máte co dělat a šetří vám i sobě dávkování negativního adrenalinu. S pozdravem

Tak dobra, ja pridam taky jeden text nalepky:
Evropska komise pro envirodemenalni vztahy. Opatrena hvezdickama etc.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
sem chtěl něco poslat a okopíroval jsem již okopírovanou zprávu---sorry eror---
Jen ještě k tomu ježdění mimo asfalt--myslím že je zbztečný provokovat v CHKO a jiných rezervacích když je spousta jiných terénů a zajímavých míst a myslím že by nebylo od věci zde zavést,myslím jen mezi námi,morálně etický kodex o rezervacích a tam nejezdit.Nechci se nikoho dotknout ,ale rezervace a ochrana neznamená jen zákaz, dobrodružství a tak trochu i frajeřinu.Jsou tady proto,aby se naši potomci mohli podívat jak to dříve vypadalo v panenské přírodě a proto vás chci poprosit, abyste jim tuto možnost svým hulváctvím nesebrali.Tím Rejvízem bych se moc nechlubil tady si to může přečíst kde kdo a nechci aby nás všechny někdo hodil do jednoho pytle.Zkus to příště někde jinde a zkus nemyslet jen na sebe.Není to výzva k osobní válce jen chci abychom měli pro ježdění v lese nějaká pravidla.Čest a zdar všem nebřichoplazkám.SPIDER 


- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Jsem rad za tvuj postoj k prirode a jezdeni. Ale presto si nemyslim, ze jezdit v CHKO prirode skodi. Pokud projizdis po ceste a to plati i mimo CHKO, tak konas jako lesaci a dalsi pracovnici oblasti. Problem vidim v tom, ze nedotknute prirode neprospeje treba 30 aut na offroadove akci, nebo celodenni jezdeni treba i jednoho auta na jednom miste. Jako nejvetsi projev hulvactvi povazuju silacke spanile jizdy skupiny "nadsencu" po louce neznameho vlastnika etc a mozna to nejdulezitejsi- stopy po taboreni ci campu. Na Zakarpatske Rusi nas ucili mistni offroadaci o tom, ze odpadky je treba odnest, ohniste, ktere jsme opousteli jsme opatrili novym drevem pro dalsi taborniky a podobne elementarni pravidla slusnosti, ktere neplati jen pro offroadaky.
Kurna dellite, doufam, ze to nebylo prilis pateticke
C:\Documents and Settings\sss\My Documents\My Pictures\Defik\jpg.jpeg
C:\Documents and Settings\sss\My Documents\My Pictures\Defik\jpg1
Kurna dellite, doufam, ze to nebylo prilis pateticke

C:\Documents and Settings\sss\My Documents\My Pictures\Defik\jpg.jpeg
C:\Documents and Settings\sss\My Documents\My Pictures\Defik\jpg1
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Souhlasím s oběma výše uvedenými názory a připojuji se též ke kodexu slušného chování vůči přírodě. Když velkolepé akce, tak zásadně na soukromém pozemku, v případě průjezdu cizím pozemkem s vědomím majitele dotčeného pozemku. K těm CHKO a rezervacím bych připojil osetá pole. Jinak auto dle mého názoru nadělá méně škody a hluku než motorka. Nedávno jsem se s takovým jezdcem potkal a měl jsem co dělat, abych uskočil z cesty 

Land Rover Defender 110 TD5
No určitě se nechlubím tím, že jezdím v CHKO. Bohužel jsem tam vyrůstal a velmi dobře to tam znám a každé vyjetí z oblastí pro mně znamená desítky km navíc. Ale máš pravdu, není to žádná frajeřina a požitek koukat na nasr... turisty a proto jezdním málo opatrně a do koutů kde potkám co nejméně lidí.... no zatím bez problémů. Kdybys viděl to množství různé soukromé i státní techniky, která se po mých cestách pohybuje, tak bys pochopil. Různí dělníci a i ty cikáni co jsem zmínil se po mně ani neotočí když projíždím. Žádná válka, rozhodně s tebou souhlasím ale nemůžu jinak.
Disco mi zachránilo život
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Mel jsem diskusi s myslivcem na tema motorky , auta a ruseni zvere.Byl to obyc. vzdelany clovek a ne reditel zemekoule a toto je jeho nazor>
Traktory/ dieslovy motory a 4takty nizkzch otacek zveri vadi,ale malo. Srny,ktere jsou asi nejplassi neutikaji pred temito zvuky zbesile. Ale na co si zver nemuze zvyknout je zvuk motorove pily a motorek s vysokyma otackama. Asi to souvisi s frekvencema zvuku.
A moje zkusenost? Kdyz vidim srnu, zastavim a dam ji prostor aby pokud mozno v klidu utekla. Danek je jiny pan. Ten si hlavne ve stadu rozmyslel, ze je to jeho trasa a tak si jde kolem mne a staci jen zastavit a divat se jak prochazi kol auta a na mne, po Bohu na 2 miste na teto planete, kasle. Divocak chodil asi do skoly k Dankum...
Mejplassiho a agresivniho tvora co jsem potkal je spravce odlehleho reviru nedaleko... Toho jsem pristihl jak stahoval a porcoval danka na odlehlem miste v lese. Jeho vylekanost a rozpacitost pri odpovedi na otazku> proc toho danka cisti tady v lese? mne utvrdila v tom, ze i mezi myslivci jsou hajzli,ale to jsou i mezi offroadisty, zkratka vsude.
Ja jsem v zivote zabil asi 4 kapry na Vanoce.Vystrelil jsem 5 naboju na voj. katedre do terce. Nelibi se mi, ze myslivci si hledaji duvody aby strileli zver> regulace,skody na porostech a pod nesmysly, no v podstate maji peknou praci a vztah k prirode. A to je na nich zase ke chvale.
Traktory/ dieslovy motory a 4takty nizkzch otacek zveri vadi,ale malo. Srny,ktere jsou asi nejplassi neutikaji pred temito zvuky zbesile. Ale na co si zver nemuze zvyknout je zvuk motorove pily a motorek s vysokyma otackama. Asi to souvisi s frekvencema zvuku.
A moje zkusenost? Kdyz vidim srnu, zastavim a dam ji prostor aby pokud mozno v klidu utekla. Danek je jiny pan. Ten si hlavne ve stadu rozmyslel, ze je to jeho trasa a tak si jde kolem mne a staci jen zastavit a divat se jak prochazi kol auta a na mne, po Bohu na 2 miste na teto planete, kasle. Divocak chodil asi do skoly k Dankum...
Mejplassiho a agresivniho tvora co jsem potkal je spravce odlehleho reviru nedaleko... Toho jsem pristihl jak stahoval a porcoval danka na odlehlem miste v lese. Jeho vylekanost a rozpacitost pri odpovedi na otazku> proc toho danka cisti tady v lese? mne utvrdila v tom, ze i mezi myslivci jsou hajzli,ale to jsou i mezi offroadisty, zkratka vsude.
Ja jsem v zivote zabil asi 4 kapry na Vanoce.Vystrelil jsem 5 naboju na voj. katedre do terce. Nelibi se mi, ze myslivci si hledaji duvody aby strileli zver> regulace,skody na porostech a pod nesmysly, no v podstate maji peknou praci a vztah k prirode. A to je na nich zase ke chvale.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Promin ale apriori si myslim, ze ta ochrana znamena (=mela by), ze nekde zustane kousek naprosto nedotcene prirody ne pro potomky ale pro prirodu jako takovou. Zadne cesty, silnice uz vubec, pesinky jen od zvirat. Taky zadni myslivci, lesnici, turisti jen na okrajich. Ja taky nekdy chci mit klid a nevidim jediny duvod ho tem zviratum brat jen proto ze ... (dopln cokoliv dle libosti).spider píše:...provokovat v CHKO a jiných rezervacích ... ...ale rezervace a ochrana neznamená jen zákaz, dobrodružství a tak trochu i frajeřinu.Jsou tady proto,aby se naši potomci mohli podívat jak to dříve vypadalo v panenské přírodě... :
K jezdeni na soukromych (pozor to jsou i statni) pozemcich: nejsem schopen/ochoten porusovat neci prava pro svoji zabavu nebo pohodli nebo tak neco. Ja nechodim ani po posekanem poli - protoze nekomu patri - je to cizi majetek. Na druhou stranu, pokud nekdo porusi moje prava (napriklad prujezdem auta po mem lese se zakazem vjezdu na ceste), tak jsem schopen i zabit...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
Tak něco k ochraně přírody:
Určitě je prasárna jezdit v CHKO či Národním parku v nedotčených prostorách nebo rezervacích přes potoky po podmáčených loukách atp. Taktéž jezdit někomu po zasetých polích, vyčištěných loukách na kterých nechá ruce, čas a energii když to vrací do stavu v kterém to soudruzi převzali od dědů. A pošklebovat se pěšákům v okolí s pocitem své síly v terénním voze s vysokou průjezdností.
Tak to bez diskuzí.
Na druhou stranu jsou přírodně velmi cenné plochy jako jsou bývalé či současné vojenské prostory, kde to je vhodné, ne li nutné
Proč
Protože se tam zachovala společenstva organizmů pro jejichž životní cyklus je nezbytnost zachování občasných obnažovaných ploch. A to zajišťovala vojenská technika. Po skončení vojenské činnosti území z tohoto pohledu "chátra". Postupně se tam rozmáhají křoviny a to až do fáze zalesnění. Celý proces této změny charakteru krajiny se jmenuje sukcese. Pro to aby se vzácné druhy v bezesích udržely je nezbytný management - blokování sukcese. To znamená pečovat (obnažené plochy - obnažovat, periodické tůně - obnovovat, ... atd). To vše stojí ochranu přírody a stát peníze a ta může ušetřit
na klubech vojenské techniky a offroaďákách, ... atd.)
Všichni jsou spokojení: ochrana přírody si řekne kudy je potřeba jezdit a stanoví trasy. Přijedou blázni a nadšenci co to rozjezdí za své peníze dle instrukcí ochranáře jak po vojenském cvičení. Výsledkem jsou spokojení offáci, a spokojení ochranáři
Ochranáři mají území, kde jsou vyježděné koleje v kterých se vytvářejí periodické tůně, obnažený povrch svahů kam se vracejí ranná sukcesní společenstva, ...atp.... Tuhletu "brutalitu" potřebují mizející druhy a právě tohle v okolní krajině už nemají
V dalších letech se zase jezdí v jiných trasách 
Určitě je prasárna jezdit v CHKO či Národním parku v nedotčených prostorách nebo rezervacích přes potoky po podmáčených loukách atp. Taktéž jezdit někomu po zasetých polích, vyčištěných loukách na kterých nechá ruce, čas a energii když to vrací do stavu v kterém to soudruzi převzali od dědů. A pošklebovat se pěšákům v okolí s pocitem své síly v terénním voze s vysokou průjezdností.

Na druhou stranu jsou přírodně velmi cenné plochy jako jsou bývalé či současné vojenské prostory, kde to je vhodné, ne li nutné

Proč





Všichni jsou spokojení: ochrana přírody si řekne kudy je potřeba jezdit a stanoví trasy. Přijedou blázni a nadšenci co to rozjezdí za své peníze dle instrukcí ochranáře jak po vojenském cvičení. Výsledkem jsou spokojení offáci, a spokojení ochranáři




Re:
Na jezdeni v rece mame dobrou vzpominku s Eliottem, kdyz nas z jedne nejmenovane reky "vylovili" hosi od PaCHkrtek007 píše:Tam jde asi hodne o to, co rozumis ti "jezdenim ve volne prirode". Napriklad lesni cesty a podobne by pro nas mely byt tabu, aspon podle zakona .... kontrolovat a pokutovat te muze dokonce i lesni straz:( Ovsem z vlastni zkusenosti muzu rict, ze kdyz jsem na lesni ceste auto pohrbil, tak me hajnej prijel vytahnout a jeste jsme pokecali:)) Ale asi to nebude pravidlo, spis bych si daval pozor. Stejny problem je pry brodeni v rece, jednak muzes dostat pokutu od LEsni a rybnicni straze a od policie, ale taky ve spravnim rizeni za ekologicke znecisteni. Asi to nebude zadna sranda, proto se u nas vetsina lidi boji jezdit....vyblbnout se pak jezdime do Rumunska.
Osobne by me taky zajimaly zkusenosti jinych, protoze ja jsem zatim zadney prusvih s jezdenim nemel.
Michal

.... ALEA IACTA EST
Re:
Nejsem si jisty, ale podle auta jsi byl loni na Valachach. Nemam uplne pocit ze by cesta vedla jen necim soukr. pozemkem... Jet trasou a hrabat se bahnem jsi zcela jiste nemusel, takze to bylo pro zabavu... nekdy je lepe nekazat vodu kdyz pijes vino...default píše:K jezdeni na soukromych (pozor to jsou i statni) pozemcich: nejsem schopen/ochoten porusovat neci prava pro svoji zabavu nebo pohodli nebo tak neco. Ja nechodim ani po posekanem poli - protoze nekomu patri - je to cizi majetek. Na druhou stranu, pokud nekdo porusi moje prava (napriklad prujezdem auta po mem lese se zakazem vjezdu na ceste), tak jsem schopen i zabit...

Jestli se pletu a nejsi to ty, tak se hluboce omlouvam...

No a k tematu: Pohybuju se vsude mozne, pesky, na kole, motorce, discoverou... Je to vzdy o pristupu k okoli. Pokud jsi ohleduplny nezbude po tobe mnoho stop, ktere by dalsi dest nezahladil uplne... Myslim ze je to o toleranci a pristupu lidi. Nejezdim po lese kde chodi rodinky na vychazku, taky nevybiram pekne pocasi, kdy je les plny turistu. Ideal je lehce destive kdy nikde nikoho nepotkas. Pokud potkam, chovam se maximalne ohleduplne, tak jak bych chtel aby se jiny projizdejici offroadak choval ke me...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: Ježdění v přírodě
Snažím se řídit pár pravidly:
-jezdit ohleduplně
-jezdit jen po cestách a nejezdit mimo ně
-nesrat se do chráněných území ani do jiných omezení (vodní zdroje atd).
-Pokud možno neznečišťovat veřejné komunikace blátem.
-a pokud mě někdo vysvětluje, kolik zabiju zvířátek tak ho posílám do hřídele
(myslím že myslivci a hlavně silniční jezdci toho stačí pozabíjet nepoměrně víc).
A pro ochranáře a aktivisty pokud to budou číst:
Pokud vybojují oplocení kolem dálnic nebo rychlostních komunikací, či jiných komunikací
s výskytem migrující zvěře (dopravní značky jeleni ani spárkatá, či drobná nečte) zachrání
nepoměrně více životů zvířátek....
O úchylce vybíjet poslední zbytky drobné zvěře se snad ani nebudu bavit
(argument korekce kohoutů atd¨, či přemnožení drobné zvěře na různých územích je hnus).
Vím, že asi se mnou každý souhlasit nebude, ale já to prostě musím napsat).
-jezdit ohleduplně
-jezdit jen po cestách a nejezdit mimo ně
-nesrat se do chráněných území ani do jiných omezení (vodní zdroje atd).
-Pokud možno neznečišťovat veřejné komunikace blátem.
-a pokud mě někdo vysvětluje, kolik zabiju zvířátek tak ho posílám do hřídele
(myslím že myslivci a hlavně silniční jezdci toho stačí pozabíjet nepoměrně víc).
A pro ochranáře a aktivisty pokud to budou číst:
Pokud vybojují oplocení kolem dálnic nebo rychlostních komunikací, či jiných komunikací
s výskytem migrující zvěře (dopravní značky jeleni ani spárkatá, či drobná nečte) zachrání
nepoměrně více životů zvířátek....
O úchylce vybíjet poslední zbytky drobné zvěře se snad ani nebudu bavit
(argument korekce kohoutů atd¨, či přemnožení drobné zvěře na různých územích je hnus).
Vím, že asi se mnou každý souhlasit nebude, ale já to prostě musím napsat).
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Re:
Já se nemůžu udržet a na tohle musím reagovat... Jsem jak myslivec tak lesák (pozor nemotat dohromady, myslivec a lesák toho moc společného mít nemusí). S tou motorovou pilou nesouhlasím, nejednou jsem byl svědkem toho jak dřevorubec poráží strom a o 100metrů dál se pase srnčí... Jinak s tim odstřelem... Máš sčítání zvěře... Podle toho ti udělaj plán lovu kterej musíš splnit. Škody zvěří na porostech = veliká pokuta od LČR. Naštěstí tam pracuju takže tak veliká nenierik píše:Mel jsem diskusi s myslivcem na tema motorky , auta a ruseni zvere.Byl to obyc. vzdelany clovek a ne reditel zemekoule a toto je jeho nazor>
Traktory/ dieslovy motory a 4takty nizkzch otacek zveri vadi,ale malo. Srny,ktere jsou asi nejplassi neutikaji pred temito zvuky zbesile. Ale na co si zver nemuze zvyknout je zvuk motorove pily a motorek s vysokyma otackama. Asi to souvisi s frekvencema zvuku.
A moje zkusenost? Kdyz vidim srnu, zastavim a dam ji prostor aby pokud mozno v klidu utekla. Danek je jiny pan. Ten si hlavne ve stadu rozmyslel, ze je to jeho trasa a tak si jde kolem mne a staci jen zastavit a divat se jak prochazi kol auta a na mne, po Bohu na 2 miste na teto planete, kasle. Divocak chodil asi do skoly k Dankum...
Mejplassiho a agresivniho tvora co jsem potkal je spravce odlehleho reviru nedaleko... Toho jsem pristihl jak stahoval a porcoval danka na odlehlem miste v lese. Jeho vylekanost a rozpacitost pri odpovedi na otazku> proc toho danka cisti tady v lese? mne utvrdila v tom, ze i mezi myslivci jsou hajzli,ale to jsou i mezi offroadisty, zkratka vsude.
Ja jsem v zivote zabil asi 4 kapry na Vanoce.Vystrelil jsem 5 naboju na voj. katedre do terce. Nelibi se mi, ze myslivci si hledaji duvody aby strileli zver> regulace,skody na porostech a pod nesmysly, no v podstate maji peknou praci a vztah k prirode. A to je na nich zase ke chvale.


No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
Pokud jezdíš tak jak píšeš, tak jsi plně v právu a nemá tě kdo co prudit s nějakými zvířátky. Všechno je ošetřeno v zákonech a vyhláškách docela jasně. Že se lidi musí chovat ohleduplně a neobtěžovat rozstřikováním bláta nebo nadměrným hlukem je samozřejmost z vyhlášky, stejně na lesní cestě, jako na kolonádě. Ale to neznamená, že se na lesní cestu nesmí. Lesní a polní cesta, pokud splňuje charakter účelové komunikace je přístupná všem, pokud tam není značka zákaz vjezdu. Různý kecy ekoteroristů, houbařů neřkuli závory jsou irelevantní.Pama píše:Snažím se řídit pár pravidly:
-jezdit ohleduplně
-jezdit jen po cestách a nejezdit mimo ně
-nesrat se do chráněných území ani do jiných omezení (vodní zdroje atd).
-Pokud možno neznečišťovat veřejné komunikace blátem.
-a pokud mě někdo vysvětluje, kolik zabiju zvířátek tak ho posílám do hřídele
Řekl bych, že i pokud se člověk drží v mezích zákona tak si má kde zajezdit a nemusí to jít ani do konfliktu ani ku škodě životního prostředí.
Už jsem k tomu dával odkaz tady (šestý příspěvek): http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 53&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.
-
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 03 zář 2009 12:01
- tel.: 739634575
- auto: noLR
- Bydliště: jak to jde, tak na rybách
Re: Ježdění v přírodě
haha, dva lidi zareagují na více jak tři roky staré posty a už to frčí
o mysli(f)cích a ježdění v přírodě je psáno spousta tady http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=41&t=2642" onclick="window.open(this.href);return false; a mívám to jako čtení na pobavení pro dlouhé odpolední směny v práci

o mysli(f)cích a ježdění v přírodě je psáno spousta tady http://www.offroadforum.cz/viewtopic.php?f=41&t=2642" onclick="window.open(this.href);return false; a mívám to jako čtení na pobavení pro dlouhé odpolední směny v práci

Naposledy upravil(a) Safraporte dne 14 črc 2010 08:16, celkem upraveno 1 x.
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
Promiň mam net v mobilu a moc nepoznam jak je co starý... Nicméně na ty tvoje povídání o myslivcích se rád juknu a taky se bobavim. Jináč nesmíš se divit... Offákům vadí v jejich zálibě myslivci tak na ně budou házet špínu,obráceně to platí taky tak. Já nejsem z těch co by jim vadilo že někdo projede po lese... Jde o to jak projede. A rozumnej chlap kterej si to střihne lesem mi vadí mnohem míň než pitomeček na čtyřkolce kterej dělá bordel kudy jede
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
No ja jsem se myslivosti par let venoval... -toho casu uz se ji nevenuju asi 7 let, bohuzel musim rict, ze jako vsude plati, ze lidi jsou ruzni a i mezi myslivci jsou pekni vocasove. Bohuzel, nejhorsi jsou 60tnicic odkojeni komancem, co si mysli, ze nad ne neni a muzou vse...
.... ALEA IACTA EST
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Ježdění v přírodě
...to sedi Dusane ale bohuzel uz plati ze je hodne novejch mladej kokotku co si tim nejak lecej mindrak a vrazdej jak sileny.Mohl bych o tom psat knizky.Sam jsem delal v NP Sumava a na jihu v lese,tak mam srovnani.Navic jsem v lese provozoval jisty konicek ,,sport" a to byli nepekny zkusenosti s ,,lesa pany".
Nicmene, k jezdeni v lese jen toto.Pokud je nekdo vul a dela bordel ,at dostane co si zaslouzi ale pokud se chovam slusne a vylozene neskodim,nevidim problem.Jediny problem je narusovani soukr.vlastnictvi a chranenych uzemi.O tom zadna,to je spatny.Bohuzel ,vetsina lidi tu miru nezna a nema zabrany.
H.
Nicmene, k jezdeni v lese jen toto.Pokud je nekdo vul a dela bordel ,at dostane co si zaslouzi ale pokud se chovam slusne a vylozene neskodim,nevidim problem.Jediny problem je narusovani soukr.vlastnictvi a chranenych uzemi.O tom zadna,to je spatny.Bohuzel ,vetsina lidi tu miru nezna a nema zabrany.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Tim
- Příspěvky: 1793
- Registrován: 16 kvě 2010 14:01
- tel.: 736287666
- auto: Free, Civic, Outback
- Bydliště: Marjánky
No vidíš. Mezi ty mladý se řadim taky se svými čerstvě 21 roky,ale zvířeti jsem život nevzal už víc jak půl roku. Máš pravdu,mezi myslivcema je hodně kriplů bez úcty k čemukoliv... Moje filosofie myslivosti je starat se,pečovat a odstřelit nemocné nebo vyloženě slabé kusy. Mezi mladými co dělaj myslivost ale podle mě tolik vrahů neni... Ještě k tomu oplocování silnic a dálnic... Tam kde to mají se to ukázalo jako strašný zlo. Bavil jsem se s německým myslivcem co u nás odebírá dřevo. Tam kde se krajina rozkouskovala ploty kolem silnic začla zvěř degenerovat a populace jde do háje... Když na těch pár hektarech máš 15-20 kusů,tak je jasný že časem se ty "incesty" v rodině projeví...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!
Re: Ježdění v přírodě
Vzhledem k tomu, ze vlastnim tez mnohem mensi ctyrkolovy terenni stroj a tak patrim do te nenavidenne komunity zbohatliku nicici lesy, pole, louky a rezervace, musel jsme tuto otazku jiz resit drive:
Preventivně informační odbor PP ČR | 8. 5. 2009, 10:59
DOTAZ:
Dobrý den, nedávno jsem řešil tento problém a v silničním zákonu jsem ho dostatečně nenašel:
1)Mohu na motocyklu na polní cestu?
2)Mohu na motocyklu na lesní cestu?
3) Jak rozpoznám lesní cestu, není-li označena značkou či závorou? (resp. kam až mohu zajet a kam už ne)
děkuji Vám za odpověď.
______________________________
ODPOVĚĎ:
Dobrý den,
z ustanovení § 7 zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích vyplývá, že komunikace, která slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodaření zemědělských a lesních pozemků je účelovou pozemní komunikací.
Polní a lesní cesty (sloužící k obhospodaření zemědělských a lesních pozemků) jsou tedy účelovými komunikacemi.
Příslušný silniční správní úřad může na návrh vlastníka účelové komunikace a po projednání s příslušným orgánem Policie české republiky upravit nebo omezit veřejný přístup na účelovou komunikaci. Na lesní nebo polní cestu tedy vjet můžete, pokud na ni není omezen přístup.
S pozdravem
kpt. Mgr. Veronika Benediktová
Policejní prezidium ČR
Preventivně informační odbor
Strojnická 27
170 89 Praha 7
telefon: 974 834 448
GSM: 725 190 260
Pokud by byl zajem, mohu odkazat na mnohastrankove diskuze na toto tema na strankach MXaru a ATVckaru.
Preventivně informační odbor PP ČR | 8. 5. 2009, 10:59
DOTAZ:
Dobrý den, nedávno jsem řešil tento problém a v silničním zákonu jsem ho dostatečně nenašel:
1)Mohu na motocyklu na polní cestu?
2)Mohu na motocyklu na lesní cestu?
3) Jak rozpoznám lesní cestu, není-li označena značkou či závorou? (resp. kam až mohu zajet a kam už ne)
děkuji Vám za odpověď.
______________________________
ODPOVĚĎ:
Dobrý den,
z ustanovení § 7 zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích vyplývá, že komunikace, která slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodaření zemědělských a lesních pozemků je účelovou pozemní komunikací.
Polní a lesní cesty (sloužící k obhospodaření zemědělských a lesních pozemků) jsou tedy účelovými komunikacemi.
Příslušný silniční správní úřad může na návrh vlastníka účelové komunikace a po projednání s příslušným orgánem Policie české republiky upravit nebo omezit veřejný přístup na účelovou komunikaci. Na lesní nebo polní cestu tedy vjet můžete, pokud na ni není omezen přístup.
S pozdravem
kpt. Mgr. Veronika Benediktová
Policejní prezidium ČR
Preventivně informační odbor
Strojnická 27
170 89 Praha 7
telefon: 974 834 448
GSM: 725 190 260
Pokud by byl zajem, mohu odkazat na mnohastrankove diskuze na toto tema na strankach MXaru a ATVckaru.
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)